2013. április 20., szombat

Fifteenth Part

Haliiiii emberek. El sem tudom mondani, hogy mennyire sajnálom, hogy nem volt rész, de valahogy sosem jött össze. Nem garantálom, hogy hamar lesz rész, mert elég elfoglaltak vagyunk Pennyvel, de azért megpróbáljuk:) CaraS xxx.


Mielőtt visszamentem volna az unalmas ofő órára, megbeszéltük Harryvel, hogy idejön suli után, és elmegyünk egy közeli cukrászdába  mint 2normális tinédzser. Semmi Harry Styles a One Directionból, csak Harry, egy 18éves átlag srác.
A sulinak viszonylag hamar vége lett, mert csak pár dögunalmas ofőit kellett végigülni. Persze, az sem volt olyan unalmas, mert Adammal jól elvoltunk. Alufóliákat dobáltunk a többi osztálytársunk fejéhez, meg ilyenek. Nagyon imádtak minket. Főleg Nic. Úgy nézett rám, mint aki egy kanál vízben képes lenne megfojtani. És mi erre mondtunk, hogy BFF... Bocsánatot viszont akkor sem fogok kérni. Még a vak is látja, hogy kezdettől van valami különös szikra Zayn és Nic között. Csak ő nem. Azt hiszi, hogy jobb neki Jake-kel. De köztük akkor sincs szikra.
- Hahó C, itt vagy? - integetett Adam a fejem előtt. Épp a suli előtt ültünk egy padon. - Szóval, azt kérdeztem, hogy van-e kedved eljönni velünk este bulizni?
- Öhm...ja - mondtam rövid gondolkozás után. - Harry jöhet?
- Persze. Akkor 8kor a szokásos helyen. Na csá - intett, és el ment a nem messze álló szőke plázacica társaságában.
A szokásos hely alatt azt a szórakozó helyet értette, ahova kb hetente mentünk, mikor szomorúak voltunk, vagy csak beakartunk rúgni. Kb 15éves korunk óta járunk oda. Többnyire ketten, de párszor jöttek velünk Adam haverjai is. Nic nem nagyon szeret velem buliba jönni, mert akkor neki kell lekoptatni rólam a pasikat. Persze, Adamnek ez könnyebben megy, mert csak ránéz a pasira, és az el is húzza a csíkot. Adam eléggé menő ilyen dolgokban. Hosszú, raszta haja van, fülbevalója, és izmos bicepszén egy amolyan ,,kemény fiú vagyok'' tetkó. Sötétben, néha még én is megijedek tőle. Persze nincs mitől. Úgy ismerem őt, mint a tenyeremet. Ez annak köszönhető, hogy mióta az eszemet tudom szomszédok vagyunk. Igazából, olyan nekem mintha egyetlen tesóm lenne. Bár nem vagyunk túlságosan összenőve. De azt tudom, hogy bármi baj van, és senki nincs mellettem, akkor ő ott van. És ez így van fordítva is.
Hosszas elmélkedés közben azt vettem észre, hogy valaki a nevemet hajtogatja. Nem más volt, mint az én Harrym.
- Na, Cara, itt vagy, vagy nyitott szemmel alszol? - kérdezte, majd végül, mivel még mindig ugyanúgy ültem, megpuszilta a számat.
- Igen, itt vagyok, csak kíváncsi voltam, hogy mit fogsz csinálni - mosolyogtam rá. Beletúrtam göndör hajába, és megcsókoltam, miközben ő átkarolta a derekamat. De ezt a tökéletes pillanatot is megzavarták.
- Úristen, ott van Harry Styles, és épp a barátnőjével smárol! - ordította az utca másik oldaláról egy kb. 12-13éves csaj. Egyből szétrebbentünk, de már késő volt. Paparazzók hada rohant felénk.
- Bármit mondanak, ne válaszolj! - figyelmeztetett Harry. - És most gyere.
Elindult a kocsija felé, és mivel szorosan fogta a kezemet, így magával húzott. Gyorsan kinyitotta a kocsit, és beültünk. Beindította a motort, de egy volt a baj. A paparazzók körbe vették a kocsit.
Végül lassan, elindultunk, és mivel követtek, inkább hozzánk mentünk.
Sosem járt nálunk még, ezért körbevezettem. Utoljára a szobámat hagytam. Mikor kinyitottam az ajtót, gyorsan be is csuktam. Elfelejtettem levenni a posztereimet. Egy Justin Bieberes kivételével mind 1Ds volt. Meg vol vagy 30 nyomtatott kép Harryről, és azok közül nem egy félmeztelen. Jujjj de ciki.
- Na, nem nézhetem meg a szobádat? - kérdezte összevont szemöldökkel.
-Nem...mert hatalmas kupi van - kamuztam, de utána rájöttem, hogy jobb is eszembe juthatott volna.
- Cara, nem láttad még az én szobámat. És amúgy sem riadok meg egy kis kupitól - mosolygott.
- Akkor se!
- Mér mi van bent? Egy gumi-Harry-baba? - nevetett.
- Nem az nincs - feleltem kissé kínosan.
- Ha nincs esetleg egy másik fiú bent, nyugodtan beengedhetsz - ölelt meg nyugtatóan.
- Na jó, gyere. De ígérd meg, hogy nem röhögsz ki! - adtam meg a derekam.
- Ígérem, Felségem - tette a szívére a kezét. Zabálnivalón nézett ki.
Lassan benyitottam, és bementem a szobámba. Harry követett, és körbenézett. Először olyan furcsa fejet vágott  majd elnevette magát.
- Tudtam, hogy nem tartod be - mondtam durcásan.
- Ezért nem akartad, hogy bejöjjek? Ugyan, ez nem ciki. Inkább aranyos - mondta és megcsókolt. Olyan volt mint pár órája a suli előtt. De ez sokkal romantikusabb volt. Messze a paparazzóktól és a külvilágtól. Nem érdekelt jelen pillanatban senki. Úgy éreztem csak mi ketten vagyunk a világon, és csak az számított. Azt kívántam hogy tartson ez örökké. De mint mindennek, ennek is vége lett.
Leültem az ágyamra, Harry az ölembe rakta a fejét, és így beszélgettünk órákon keresztül.
Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy csörög a telóm.
- Szia C. Hol vagy? - kérdezte Adam. A buli. Teljesen kiment a fejemből.
- Felöltözök, és megyünk is. Bocsiiii - ezzel kinyomtam. - Harry, lenne kedved bulizni egyet?
- Persze. De nem kéne valami mást felvennem? - kérdezte.
- Nem jó vagy így. Inkább segíts kitalálni, hogy mit vegyek fel.
Végül egy sötétkék flitteres ruha mellett tettük le a voksunkat. Elmentem a fürdőbe, ahol felvettem, és hipersebességgel megcsináltam a sminkemet. A hajamat csak simán kibontottam, így lágy hullámokkal hullott a vállamra.
Harry a konyhában várt rám, és mikor meglátott elakadt a szava.
- Jó leszek így? - kérdeztem.
- Úgy nézel ki, mint egy angyal - mondta, még mindig tátott szájjal.
- Én azt nem mondanám, de azért köszönöm - válaszoltam szégyenlősen. Sosem voltam igazán kibékülve a kinézetemmel, bár mások mindig azt mondták, hogy butaság amit mondok.
- Pedig mondd, mert igaz. Nálad tökéletesebb embert még nem láttam - mondta, majd magához húzott, és gyengéden megcsókolt.

Nincsenek megjegyzések: