2013. január 13., vasárnap

Seventh Part
















Egy gyönyörű hét telt el azóta, hogy Jakkel összejöttünk. Az volt életem eddigi talán legkellemesebb hete; minden áldott napot együtt töltöttünk. Legalább 5ször megnéztük az Éhezők Viadalát és mind végig azon vitatkoztunk, hogy Jennifer Lawrence nagyon jó színész vagy iszonyatosan jó színész. Én azt mondtam, hogy csak nagyon jó színész, mert azért Josh Hutcherson nyomába sem ér. Mire ő azt mondta, hogy ez nem igaz, Josh Hutcherson csak Jennifer Lawrenceszel nagyon jó színész.
Eközben apával is találkozott, aki előszőr 'habántodalányommegfizetsz' nézéssel nézett rá, ám Jake teljesen elkápráztatta a kölcsönös Barcelona rajongásával. Ezért 1 órát kellett rá várnom, mire végre feljött a szobámba, és elindulhattunk a vidámparkba, ami szintén remek volt.
Ezalatt a hét alatt eléggé elhanyagoltam Carat, aki viszont rengetegett lógott a fiúkkal. Ezért, mivel Jake hétfőn elment a nagyszüleihez Liverpoolba, elmentem Carral meg a fiúkkal egyet kávézni, azaz hozzájuk, merthogy a Direction-házban van egy mini kávézó is.
Nos, azalatt az egy hét alatt rengeteg minden történt velük (vagyis, igazából annyira nem sok, csak ahogy elmesélték, na, az hosszú volt): mindennap stúdióztak, és mint kiderült, hivatalosan is ki jött az egyik klippjük az albumról (nem tudom, azt hiszem a Miss you vagy Kiss you. Valamelyik a kettő közül.) ami nagy sikert hozott, a fanok állítólag még durvábbak voltak; Harry karján egy karmolás nyoma látszott, Liam karján egy telefonszám volt, Niallon meg Harry sapkája volt, mert az övét elvették. Eléggé fura dolgokat csinálnak a Directionerek, és én ezt soha nem fogom megérteni.
Aztán voltak moziban, amit nem tudtak végignézni, mert pár ember elkezdett sikítozni, meg mert Niallt megrázta, hogy elfogyott a Nachos. Szóval 'szegények' kénytelen voltak otthon nézni a házimozi termükben.
Aztán, miután Harryt és Carat Niall elterelte az asztaltól, mert fenn az emeleten van valami játék amiről én jutottam eszébe, Zayn elmondta, hogy a hét alatt egy újabb csók elcsattant a rettenthetetlen páros között, ám továbbra sem vállalják a kapcsolatukat.
Miután visszatértek, Liam hirtelen témát váltott; szerencsétlenségemre. Mivel szegénynek más nem jutott eszébe, ezt kérdezte:
- Nos, és Nic, hol voltál egész héten? Zayn hiányolt, de Cara azt mondta, hogy ő sem tudja. - érdeklődött, majd rájött, hogy ezzel nem csak engem hozott kellemetlen helyzetbe, hanem a csapattársát is, mire gyorsan kijavította magát. - Mármint hiányoltunk. Mindannyian. Nem csak Zayn. Niall is, meg Harry is, Loui meg Liam is. Ja, vagyis én - Szegény nagyon megzavarodott.
Zaynre pillantottam. Lehajtotta a fejét, és elmélyülten kavargatta a Frappucinóját, így nem tudtam leolvasni róla semmit.
Ezek után visszafordultam a megzavarodott Liamhez és a további, négy kiváncsi szempárhoz, akik várták a fejleményeket. Végül pedig arra jutottam, hogy miért is ne mondjam el? Úgy is megtudnák.
- Jakekel voltam. - mondtam.
- Mert akkor most ti együtt vagytok? - kérdezte Louis. - Megalakult a Jikole? Vagy inkább a Nake? Nem, inkább a Nike! - röhögött a saját poénján Louis.
- Humoros vagy Lou - mondtam én is nevetve. - De inkább csak megalakulóban van. Szóval, ott voltam. Bocsi, Cara, hogy nem szóltam... - néztem bocsánatkérően Carira.
- Tudtam már. - vont vállat egyszerűen, mire meglepődtem. Honnan tudja? Én nem mondtam meg neki.
- Honnan? - hökkentem meg.
- Jaketől. - válaszolta.
- Nem is ismered. Vagy...?
- Jaj, Nicole, XXI. század! Facebook, Twitter... - nézett rám furán.
- Jólvan. És mégis mit mondott neked?
- Hát hogy voltatok a tengerparton a holdfényben és megcsókolt... - mondta, mire Zayn rosszallóan felhorkant.
- Mivan? - kérdeztem tőle.
- Semmi. - mondta.
- Akkor miért horkantál fel?
- Nem tök mindegy? Váltsunk témát. - mondta eléggé bunkón. Szerencsére, a többiek feldobtak egy új témát, így meg lett mentve a beszélgetés, de az akkor is fura volt.

















Hát, ez a hét biztos emlékezetes marad számomra. Jó és rossz értelemben is. Kezdem a rosszal.
Harry megkérte Louist, hogy kérdezgessen a barátomról. Pár kérdés után tudtam, hogy tudja, úgyhogy bevallottam mindent. Nem nagyon örült, a hazugságnak, de megkímélt a kiosztástól, és inkább Harryhez küldött. Nem nagyon lepődött meg az igazság hallatán, de én igen, mikor elmondta, hogy Kim csak egy jó barátja, akit megkért, hogy játssza el a barátnőjét. Őszintén megkedveltem Kimmyt, nagyon jó fejnek tűnt, remélem jóban leszünk. Csak egy volt vele a bajom, mégpedig az, hogy féltékeny voltam rá, de azt Hazzának nem mondtam el.
Most a jó dolog. Megvolt a második csókunk Harryvel, pedig akkor nem volt bennünk egy csöpp alkohol sem. Éppen valami filmet néztünk Niallerrel, csak ő elment a konyhába még popcornért. Akkor véletlen rá néztem Hazzára, abba a gyönyörű zöld szemébe, amiben sikerült elmélyednem. Ő is engem nézett, aztán egyre közelebb jött a szája... és végül megcsókolt. Persze én is visszacsókoltam. Nagyon jó érzés volt. Amilyet már rég nem éreztem (amire emlékeznék). A hasamban lepkék röpködtek. De valaki felköhögött félbeszakítva ezt a gyönyörű pillanatot. Egyből szétrebbentünk, és Niall felé néztünk, aki az ajtóban állt, és mosolygott. Megkértük, hogy ez maradjon a hármunk titka, de mikor a többiek is hazaértek már tudtak róla. Elmondtuk vagy 1000szer nekik, hogy nincs köztünk semmi, de nem hittek nekünk. Pedig igaz volt, a két véletlen csókon kívül tényleg nincs más... Vagyis van, csak még magunknak sem akarjuk bevallani, legalábbis én nem. Kezdem eléggé megkedvelni, pontosabban megszeretni, csak félek az újabb csalódástól. Bár csak eltudnám felejteni, de nem tudom, amit Matt velem művelt az valami borzasztó. Remélem Harry más lesz. Nem bírnám ki mégegyszer az olyan megaláztatást, és senkinek nem kívánom. Főleg nem 15 évesen. Azóta nem is volt pasim, mert egyszerűen nem bízok meg bennük, pedig szeretnék. De sajnos azt sosem fogom elfelejteni.
De most vissza a normál dolgokhoz. Megjelent a srácok új klipje a Kiss You.
Nickel nem beszéltünk szinte semmit, de Jake mindenről beszámolt, úgyhogy nem aggódtam, bár nem esett jól, hogy nem mondta el. Azt hittem a legjobb barátnők mindent elmondanak egymásnak.
Lindsey bejelentése az volt, hogy terhes. Akkor volt a 4.hétben, és február 6-ra van kiírva. Ja, és azt is mondta, hogy Paullal úgy egyeztek meg, hogy én leszek a keresztanya, megha lány lesz az én nevemet fogja kapni. Húúú ennek nagyon örültem, mert azt mondták, hogy azért lesz Cara a neve, mert én leszek a legjobb keresztanya.
Másnap a fiúknál voltam, és elújságoltam, hogy keresztanya leszek. Ők is egyet értettek, hogy jó leszek benne.
A többi napokon végig a srácoknál voltam, és szerveztük Liam buliját akinek 29én lesz a szülinapja, azaz jelenleg 5nap múlva. Közben ügyeltünk rá, hogy Liamnek semmi ne tűnjön fel. De persze ugyanúgy szórakoztunk együtt, moziztunk, csak ha nem volt valaki Liammal azonos légtéren, akkor őrült módjára telefonálni kezdett.
Egyszer nem csak a buli miatt telefonáltam. A bátyám, Emett hívott, gratulálni a jövendőbeli keresztanyaságomhoz, meg úgy érdeklődni, hogy mi van velem. Utoljára másfél éve találkoztam vele személyesen. Nincs pénze, sem ideje, hogy hazajöjjön. Egyetemen tanul, keményen dolgozik, miközben próbálja eltartani magát és a feleségét, no meg persze a házukat. Ezért nagyon becsülöm két hetente a fél-1órás beszélgetéseinket.
Ma Nicol jött, úgyhogy leállhattunk a szervezéssel, és bevonultunk mindannyian a srácok minikávézójába, ahol voltak még asztalok is, meg mindenféle kávé- és kappunchinofőző is. Nic mostmár bevallotta, hogy együtt vannak Jakekel, de megmondtam, hogy tudtam. De már nem haragszom rá, mivel nekem sincs kedvem szólni mi történt velem és Harryvel. De úgyis megfogja tudni, mivel Niall most küldött el minket valami játékért, amit meg akar mutatni Nicnek. Igen, menő érv. De ezt a kis időt kettesben ügyesen kihasználtuk.
- Ugye tudod, hogy most mondják el Nicolenak a csókunkat? - kérdezte Harry féloldalas mosoly kererében, miközben engem ölelt.
- Igen, de nem érdekel. Így legalább kettesben tudunk lenni - válaszoltam, és hajába túrva megcsókoltam. Igen, kezd valami alakulni köztünk!

Nincsenek megjegyzések: