2012. december 10., hétfő

Prológus

 
 /Nicole Baker - penny.'/
- Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaacks! - visította egy abnormálisan magas hang a fülemben. A kezdetleges sokk után rájöttem, hogy ha valami abnormális, az csak az én áldott jó barátnőm lehet.
- Neked meg mi a franc bajod van? - kérdeztem kicsit sem kedvesen, de úgy tűnt, hogy Cara arcáról semmi sem olvaszthatja le a mosolyt.
- Paul végre megengedte hogy találkozzak a srácokkal! - visította. - Nem is értem eddig miért nem engedte.. Na mindegy, ma délután háromtól egy új fejezet kezdődik, ahová már a One Directiont is beírhatom!
- És nekem ehhez mi közöm reggel (!) nyolc órakor? - kérdeztem rosszalóan, miközben az órámra néztem.
- Természetesen te is jössz velem. - jelentette ki olyan hangsúllyal, mintha ez magától értetődő lenne.
- Car, ezerszer megbeszéltük, hogy én nem vagyok oda ezekért a szépfiúkért. - sóhajtottam.
- Nem tűrik ellentmondást! 3kor nálunk! Paul elvisz. - jelentette ki, majd az ajtóhoz ment, ám kifele menet még visszanézett. - Nic!
- Hmmm?
- Öltözz ki! - mondta, majd kacsintott egyet és kiment.
Nem kéne annyi HIMYM*-et néznie.

* HIMYM: How I Met Your Mother, avagy Így Jártam Anyátokkal. Amerikai sorozat, és az egyik főszereplő szava járása az Öltözz ki!

Nincsenek megjegyzések: