2013. január 17., csütörtök

Ninth Part

Sziasztok! Bocsi a késésért, de nem nagyon volt időnk. Na de jó olvasást! Puszi: Penny & Cara♥

Taylor Swift messze arról híres, hogy hihetetlen mennyiségű pasit fogyasztott el, és a számai 90% a szakítások által érzett fájdalomról szólt. Mondjuk, én kifejezetten szeretem a számait, meg úgy általánosságban sincs vele különösebb bajom, és ezzel Cara is így volt. Volt. Ugyanis, mivel kialakulóban van közte és Harry között VALAMI (a nagybetűs valami), a háta közepébe se kívánt egy exet. Természetesen abszolút megértem, hisz ez tényleg egy nagyon kényelmetlen szituáció. De ami ennél is kellemetlenebb, hogy mikor a szőkeség meglátta Harryt, a nyakába ugrott, mintha nem is exek, hanem élettársak lennének. Ez kb. olyan 1 órája történt, azóta is csak rajta csüng, a szülinapos Liamet meg le sem tojja.
Cara egyre idegesebb lett, mert nem tudott odamenni Harryhez, de mivel ez Liam szülinapja, ezért próbált jópofizni.
Egyébként Liam tökre örült a Batmanes órának, amit vettem neki. Beépített LED van benne, ezért fel lehet vetíteni a jelet a plafonra. Rögtön ki is próbálta,és örömmel nyugtáztam, hogy Jake pedig egy Batmenes telefon tokot vett neki, ezért Liam felment a ruhájáért, felöltözött, és a rucijába feszített, egy iPhonnal a kezében, és egy világító órával a karján. Tökéletes Batmen:)
Mikor megszomjaztam, oda mentem a pulthoz egy kis puncsért. Már kezdtem unatkozni, mivel Jake éppen Ed Sheerannal dumált, Cara Demi Lovatoval, így nem akadt társaságom.
Csöndben iszogattam, meg közben rágcsáltam a pisztáciát, amikor levágodott mellém egy alak. Zayn. (Tiszta buli feelingem volt - mármint az a buli, amin megismerkedtünk Jakekel.)
- Mivan, Baker, máris lepattintottak? - röhögött gúnyosan.
- Nézd, Zayn, jelenleg a te társaságodra vágyom a legkevésbé. - néztem rá.
- Akkor már csak azért is maradok. - mosolygott gonoszan. Én válaszképp csak sóhajtottam egyet, de nem szóltam semmit.
- Ma megcsinálom - jelentette ki. Nem esett le mit.
- Mit? - kérdeztem.
- Hát a Barbie Girlt. Ma.
- Nem muszáj megcsinálnod, ha ez rontja  a szent és sérthetetlen imidzsedet. - mondtam gúnyosan.
- Ne aggódj. Az én imidzsemet nem lehet lerombolni - felelte. Oldalra pillantottam, és megláttam azt az embert, akiért mindenkinél jobban rajongok. Ed Westwick!!!! Te jó ég! Szaporábban kezdtem venni a levegőt.
- Honnan ismeritek Edet? - kérdeztem.
- Régi haver - vont vállat Zayn.
- Ezt eddig miért nem mondtátok?! - kérdeztem, majd felpattantam. Lassan közeledtem. El sem hiszem, hogy végre találkozhatok Ed Westwickkel!!! ED WESTWICK! (Igen, belőlem Ed hozza ki az őrültet, míg Caraból a One Direction)
- Elnézést - szólítottam mire, megfordult és rámosolygott. - Kaphatok egy fényképet? Hatalmas rajongód vagyok - kérdeztem.
- Természetesen - mosolygott, majd kattintottam pár képet. - Nem hittem, hogy itt is találkozhatok fanokkal. Igazán hízelgő - nevetett. Annyira jófej! Még egy csomót cseverésztünk, mikor valaki megbökte a vállam. Hátrafordultam, majd Jake karjaiban találtam magam.
- Bocs, Ed. - szólt a kedvencemnek. - Elvihetem egy táncra? - kérdezte, mire Westwick mosolyogva bólintott, és Jake elvitt a táncparkettre...

Hogy mit keresett Liam buliján Taylor Swift? Nos, megkérdeztem tőle, és azt mondta, hogy Harry hívta. Ezen eléggé meglepődtem. Harry azt mondta, hogy nem hívta, de a kulcsa lehet, hogy nála maradt. Nem akartam a féltékeny barátnőt játszani (főleg, hogy nem is vagyok a barátnője), ezért inkább látszólag próbáltam elrejteni az érzelmeimet. Persze nagyon idegesített Taylor, úgy lógott Hazzán, mintha még mindig együtt lennének. De mit tehettem volna nem vagyok én Mrs. Styles. De még lehetek :) - Cara, segíts hozni még piát! - szólt Harry, miután végre Taylorka leszállt róla. Vállamat megvonva mentem utána a spejzba, ahova a pia és kajatartalalékokat tettük. - Tényleg nem hívtuk meg, ne izélj! - kezdte. - A kulcsot meg még én adtam neki, és nála maradt. Próbálom lerázni, de nem lehetek bunkó, mert szólna valami újságnak, hogy mi történt, másnap pedig minden azzal lenne tele, hogy: Harry Styles bunkón bánik az exeivel. És azért Paul iszonyatosan lecseszne. Lécci higyj nekem - kérlelt. 
- Harry, én szivesen hinnék, de nem akarom mégegyszer azt a hibát elkövetni, hogy túl gyorsan bizalmas legyek valakivel. Elég volt akkor a szenvedés mikor Mattel voltam - emlékeztem vissza. De gondolkodni megint elfelejtettem.
- Miért mi történt? - Az igazság az, hogy elmondanám, de akkor is az lett a baj, hogy túl rövid idő alatt, túlsagosan is megbíztam Mattben. Erről tényleg csak kevés ember tud, akik közel állnak hozzám. De ami akkor történt, azt mégegyszer nem akarom átélni. Pedig tudom, hogy Harry Matt szakasztott ellentéte. De én már nagyon nehezen bízok meg az emberekben. Hála Mattnek.
- Hahó Cara! Na szóval mi történt?
- Figyu nekem erről nagyon nehéz beszélnem. Ha számítok neked valamit, akkor ezt nem hozod szóba - mondtam elcsukló hangon.
- Rendben. Viszont azt tudnod kell, hogy nekem mindent elmondhatsz - ölelt meg.
- Köszönöm - suttogtam, majd elengedve egymást, megfogtunk 1-1 üveget és vissza mentünk szórakozni. Az este további részében is Harry szórakoztatta Taylor, de már nem húztam fel magam rajta. Holnap én megyek randizni, és nem ő. Vagyis lehet, hogy megy (kinézem belőle), de nem Harryvel. Sokat táncoltunk, én legfőképpen Harryvel, Liammel (aki megköszönte a Batmenen bögrét és pénztárcát), meg a többiekkel is. Ja képzeljétek, ott volt Demi Lovato is!!!! Az 1D mellett ő a kedvenc énekesem. Ultra jó fej, tök vicces, adott autogramot, és képet is csináltunk. Nic is elvolt, ugyanis itt volt a hőn áhított férje, Ed Westwick, meg közben Jakekel táncoltak. Egyébként Edtől én is kaptam autogramot, mert én is szeretem, de nem annyira mint drága barátnőm. Na de ennyit a buliról. Ma megint fejfájásra keltem. De ez most enyhe volt, és kivételesen mindenre emlékszem! Kb. 6kor feküdtünk le, miután a vendégek elmentek (kivéve Andy és Taylorka). Ki tudtuk magunkat aludni, mert délután 2kor keltünk, bár csak 8óra alvás volt. Ja, és ma lesz az első randink Harryvel!!!! Áááá nagyon izgulok! Nagyjából fél óra és itt lesz értem. Az öltözéssel teljesen kész voltam, mert kb 3kor hazajöttem, és hamar elkészültem. Harry azt mondta kényelmesen öltözzek föl, de elegánsan, úgyhogy egy szoknya és egy hozzá illő magassarkú mellett döntöttem. Remélem az úgy jó lesz. A hajamat felraktam kontyba, de egy tincset elöl hagytam és begöndörítettem. Mivel sosem voltam smink párti, ezért most is csak szempillaspirált, pink rúzst és rózsaszín csillogós szájfényt raktam. Harry pontosan érkezett, pontban 5kor csengetett, elköszöntem a (nevelő)szüleimtől, és 2 puszival üdvözöltem Harryt. Ő öltönyben volt, - amiben rohadt jól nézett ki, de egy pillanatom volt csak végig mérni, mert elvesztem a szemében, - úgyhogy szerintem jól öltöztem fel. - Mondtam már, hogy gyönyörű vagy? - bókolt. - Köszönöm. Te sem panazkodhatsz - mosolyogtam rá kedvesen, ezzel megszakítva a szeme nézegetését. De a ,,Te sem panaszkodhatsz,, enyhe kifejezés volt. Úgy nézett ki mint egy... nem is tudom, nincs megfelelő szó rá. Talán a földre szállt angyal jó rá, de nem is, inkább egy isten. Mielőtt beszállhattam volna bekötötte a szemem, ami vicces és egyben ijesztő érzés volt. Nem szeretek kocsiban úgy utazni, hogy nem látok semmit. Útközben nem nagyon beszéltünk, inkább a rádió halk hangját élveztük. Remélem rádió nélkül sem állt be volna az a jól ismert kínos csend. Bár nem hiszem. Mindegyikünk kicsit ideges volt a randi miatt. Meg az út alapból sem volt hosszú, max 10perc. A szembekötésben még a kiszolgáltatottságot nem szeretem. Furi volt úgy bemenni az épületbe, hogy azt sem tudom, hogy hova megyek, de Harry volt olyan kedves, és irányított. Elmentünk pár ajtó alatt mire végre megálltunk. A szobában málna illat volt, hozzáadva egy kis lágy, dallamos francia zenével. - Felkészültél? - kérdezte Harry, mire aprót bólintottam. - Akkor üdvözöllek az életed legjobb randevúján - húzta le a szememről az anyagot. Egyből fölismertem, hol vagyunk, de nem hittem a szememnek. - Harry, te komolyan képes voltál kibérelni a Buckingam Palotát, és így kidiszíteni? - néztem végig a dísztermen, ami most gyertyálból kirakott szívvel és egy gyertyafényes asztallal volt díszítve.

Nincsenek megjegyzések: